A munkakörnyezet megváltozása, a hibrid működés, a kollégák és a közeg újbóli megszokása megviseli a kollégákat és a vezetőket egyaránt.
Te is azt szeretnéd, hogy irodátok a lehető leghatékonyabban működjön és a kollégák ki tudják használni annak tereit?
Tapasztaltad már, hogy ami papíron jó ötletnek tűnt az a valóságban már kevésbé lett az?
Első lépésként elkészítünk egy, a szervezeten átívelő munkatér-analízist. Információkat gyűjtünk a munkatér használatáról, a kollégák igényeiről. Ha az új iroda tervezéséhez csak rövid idő áll rendelkezésre, akkor a már meglévő elképzelés szerint -az alaprajzot figyelembe véve- alakítjuk ki a projektet ügyfeleink számára.
A spaceplanning során a felmérés eredményeit és a fizikai tereket is figyelembe vesszük a tervek elkészítéséhez. A megfelelő döntéseket vizuálisan is támogatjuk - az alaprajzot felhasználva készítjük el a bútorozási tervet.
Szakértőink támogatásával, közösen felmérjük milyen jelenlegi és jövőbeni igények mentén érdemes kialakítani az irodaberendezést. Törekedve egy fenntartható környezet kialakítására, figyelembe vesszük a meglévő bútorokat is. Széles termékpalettánkkal támogatjuk, hogy ergonómiailag és akusztikailag is a legmegfelelőbb bútorozás valósuljon meg.
A tervek véglegesítése után kiszállítjuk a bútorokat és szakembereink összeszerelik őket a helyszínen. A térhasználat megkezése után lehetőség van a bútorozás finomhangolására is. Abban az esetben, ha mi készítettük a munkatér-analízist, akkor egy újabb, automatikus felméréssel utókövetjük és finomítjuk az irodatereket.