Kinnarps Next Office®

Felmérés, stratégia és tanácsadás az ideális iroda megteremtéséhez

 

 

Hogyan működik    Miért hoztuk létre a Next Office®-t?

Egy innovatív és hatékony iroda megteremtése nemcsak belsőépítészeti koncepció, hanem lehetősége arra, hogy valódi, pozitív változásokat valósítsunk meg. A teljes projekt során segítséget nyújtunk és minden kihívásban támogatjuk ügyfeleinket. Együtt egy olyan kreatív munkakörnyezetet hozunk létre, amely a kollégákat egyénileg és szervezet szinten is támogatja fejlődésükben és egészségük megőrzésében. Ennek eléréséhez rendkívül fontos az emberek, a technológia és a környezet együttműködése a teljes folyamat során. 

Next Office koncepciónk számos különböző elemből áll –  digitális eszközök, workshopok és elemzések segítségével egy olyan új munkakörnyezet alapjait fektetjük le, amely tökéletesen alkalmazkodik a felhasználókhoz.

A NEXT OFFICE ELŐNYEI

KREATÍV MUNKATÁRSAK

Az olyan munkakörnyezet, amely támogatja a meglévő és a jövőbeni munkamódszereket, javítja a hatékonyságot és a termelékenységet. Ösztönzi a kreatív megbeszéléseket és együttműködést, fokozza az innovativitást és javítja a csapatszellemet.

JOBB EGÉSZSÉG

Csökken a munkahelyi stressz, ha az alkalmazottak választhatnak a feladataikhoz igazított különböző tevékenységalapú terek közül. Az ergonomikus megoldások és lehetőségek az irodán belüli közlekedésre hozzájárulnak az egészségesebb életmódhoz.

A MÁRKA ERŐSÍTÉSE

Egy jó munkakörnyezettel és dizájnnal egyszerűbb új tehetségeket a céghez csábítani és megtartani a meglévőket. Amikor az alkalmazottaknak tetszik a munkahelyük, erősödik a csapatszellem, valamint a belső és külső branding.

JÓ PÉNZÜGYI ÉRZÉK

A Next Office egy rugalmas, személyre szabott megoldás, legyen szó akár növekedési potenciálról, akár a jelenlegi csapatlétszám kisebb helyre szorításáról. Lehetséges, hogy javítani szeretné a munkaélményt a cégnél, vagy olyan workshopokat szeretne, amelyek támogatják a munkamódszer-változásokat.

Bármi is legyen a cél, a Next Office támogatja az Ön munkahely-stratégiáját, mivel csakis Önre, az Ön alkalmazottjaira és az Önök céljaira koncentrál.

FENNTARTHATÓ MEGOLDÁSOK

Az új iroda fenntartható és figyelembe veszi az embereket és a környezetet. A „The Better Effect” fenntarthatósági kezdeményezésünk keretein belül folyamatosan a fejlődésre törekszünk, és egy fenntarthatósági index segítségével jelentést készítünk a termékeink által kifejtett hatásokról.

ÍGY MŰKÖDIK – 6 LÉPÉS AZ IRODA SIKERESSÉ TÉTELÉHEZ

1.
ELKÉPZELÉS ÉS INSPIRÁCIÓ

Miért is lenne szükség új irodára? Van kialakult elképzelése arról, hogy mit szeretne elérni?

A folyamat első lépéseként szükség van egy elképzelésre és a közös célok meghatározására. Nagy hangsúlyt fektetünk az alkalmazottak tájékoztatására és inspirálására. Szemináriumokon mutatjuk be a elkövetkezendő folyamatot és annak számos lehetőségét, melynek célja az alkalmazottak közreműködése. Minél többet tudnak az alkalmazottak, annál kevésbé fognak félni a változástól, és annál lelkesebben fogják azt várni. Ez az eligazítási fázis segít előkészíteni a terepet a kutatási fázis számára azáltal, hogy felkelti az érdeklődésüket az új lehetőségek iránt.

2.
ELEMZÉS

Hogyan dolgozik jelenleg? Mi a munkaminta az irodában – melyek azok a megoldások, amelyek működnek és melyek azok, amelyeken javítani lehetne? Hogyan szeretne dolgozni a jövőben? A Next Office lényege, hogy ne kényszerítsünk rá az egyes személyekre és a szervezetre egy előre kidolgozott koncepciót. Ehelyett inkább bevonjuk az alkalmazottakat és kielemezzük, hogyan dolgoznak jelenleg, mennyire van kihasználva az épület és a munkaasztalok, hogyan áll a csapatmunka és az egyéni munka aránya, és hogy mennyire tudnak koncentrálni a mindennapi feladataikra. Ezenkívül abba is betekintést nyerünk, hogy milyen környezetben szeretnének dolgozni, ha szabadon választhatnának. Workshopokon keresztül és egy online felmérés kitöltése révén rengeteg hasznos adathoz jutunk. Az így születő jelentés a projekt- és vezetőségi csapatok tagjaival végzett interjúkkal kombinálva egyértelműen meghatározza, hogy milyen irányban kell elindulni.

3.
EREDMÉNYEK ÉS STRATÉGIA

Mennyire ismeri saját magukat? Tényleg úgy dolgoznak, ahogy azt gondolják?

Ez egy izgalmas fázis, mivel az elemzések eredményei gyakran új információkkal szolgálnak a vállalkozás működéséről és megmutatják, hogyan lehetne javítani a munkamódszereken. Együtt kiértékeljük az eredményeket. A tanultak alapján felállítunk egy stratégiát, amely megfelel az új irodával szemben támasztott céljaiknak és elképzeléseiknek.

4.
BELSŐÉPÍTÉSZETI MEGOLDÁS

Hogyan fog kinézni? Hogyan lehet megtervezni az új irodát úgy, hogy az megfeleljen az igényeinek?

Ideje áttérni a gyakorlati megvalósításra. Az alkalmazottak elemzéséből készített jelentést használva irányadásként a stratégiát valódi dizájnkoncepcióvá alakítjuk, a megfelelő kialakításokkal. A Next Office számos inspiráló kialakítást javasol, amelyek eltérő munkatípusokhoz ideálisak. Akármit is mutatott a felmérés, a dizájn ezt tükrözni fogja – ez lehet változatosabb tárgyaló és projekttér, vagy előfordulhat, hogy az alkalmazottak a jelenleginél zártabb munkateret preferálják a nyugodt munkavégzés érdekében.

5.
MEGVALÓSÍTÁS

Hogyan lehet ezt elérni? Hogyan működnek az ülő és álló munkavégzéshez állítható magasságú íróasztalok? Miért érdemes ilyeneket használni? És hogyan teheti egyedivé ergonomikus irodai székét? Hogyan kell használni a szobafoglalási rendszert, a tárgyalókat és a telefonálásra szolgáló szobákat/tereket? Feltétlenül fontos, hogy az alkalmazottaknak bemutassák a környezetet és az esetleges új munkamódszereket. Természetesen gyorsan és hatékonyan leszállítjuk, telepítjük és összeszereljük az új irodabútorokat. De ez csak a kezdet. Megmutatjuk az alkalmazottaknak, milyen lehetőségeket kínál az új iroda. Biztosítani tudunk egy munkahelyi etikett útmutatót, hogy mindenki tisztában legyen az új munkakörnyezetben elvárt viselkedési normákkal. Emellett tudunk ellenőrző megbeszéléseket is tartani, hogy egész biztosan a helyére kerüljön minden kis részlet, és hogy kiderítsük, szükség van-e utólagos változtatásokra.

6.
ELLENŐRZÉS

Hogyan alakultak a dolgok? Az iroda a munkamódszerekhez lett igazítva és egyszerűen elvégezhetők az esetlegesen szükséges változtatások? Úgy érzi, hogy többet hozzá tud tenni a munkához, és hogy kreatív és produktív légkörben tud dolgozni? Úgy érzi, hogy javult a munkakörnyezet, és hogy az jó hatással van az alkalmazottak elégedettségére és egészségügyi állapotára?

Fél év után ismét elemzést végzünk és kiértékeljük az eredményeket az Ön elképzeléseivel és céljaival összevetve. Ezenkívül összehasonlítjuk az új adatokat a régi irodából származó adatokkal és megnézzük, hogy mi javult. Ez egy fontos fázis, mivel lehetőséget kínál arra, hogy dokumentálja a tényleges eredményeket, és közben mi is értékes visszajelzést kapunk. Munkamódszerünk a technológia és a társadalom gyors fejlődése miatt folyamatosan változik. Emiatt fontos, hogy az új iroda rugalmas, időtálló és egyszerűen hozzáigazítható legyen az alkalmazottak új szokásaihoz és igényeihez.

SZERETNÉK SZAKÉRTŐI SEGÍTSÉGÉT KÉRNI ÚJ IRODÁM MEGVALÓSÍTÁSÁHOZ!

Jelentkezzen be hozzánk!

MIÉRT HOZTUK LÉTRE A
Kinnarps Next Office®-t?

SZÁMOS KÉRDÉS ÉS PREKONCEPCIÓ MERÜL FEL A MODERN IRODÁKKAL KAPCSOLATBAN. SZERETNÉNK EZEN VÁLTOZTATNI.

MIÉRT FÉLNEK ANNYIAN EGY SZÉP, ÚJ IRODÁTÓL?

Az iroda átalakításának hírét nem mindenki fogadja kitörő örömmel. Ez természetesen abból fakad, hogy számos sztori kering a sikertelenül végződött kísérletekről. A stresszes, zajos környezetről, ahol az alkalmazottak nem tudnak nyugodtan dolgozni, vagy a bizonytalanságról, hogy vajon lesz-e szabad asztal, amikor beérnek az irodába.

A technológia gyors ütemben fejlődik, ami miatt az ügyfelek számos kihívással szembesültek. Felismertük, hogy nagy igény van innovatív és praktikus megoldásokra, amelyek támogatják az újfajta munkamódszereket. Ezért alkottuk meg a Kinnarps Next Office megoldást. Ez egy eredményorientált módszer, amely a műveletekkel kapcsolatos igényeket veszi alapul, és ahol az alkalmazottak kulcsfontosságú szerephez jutnak. A Next Office alapos kutatást végez az ügyfelekkel, a szervezeti fejlesztőkkel és a jövőelemzőkkel együttműködve. És hogy mire derült fény? Arra, hogy a szervezetekre és az ott dolgozókra nem lehet kész koncepciókat rákényszeríteni. Ahhoz, hogy egy új iroda sikeres legyen, olyan környezetet kell létrehoznunk, amilyet az emberek akarnak és ahol jól érzik magukat.

ÍGY GONDOLKODUNK A KINNARPSNÁL

Az optimális iroda – a Next Office – a szervezeti kultúra, a digitális környezet és a fizikai környezet közötti kapcsokra összpontosít. Létfontosságú, hogy a vezetőség elkötelezett legyen és szívesen be akarják vonni az alkalmazottakat a folyamatba. Együtt feltérképezzük a jelenlegi és a jövőbeni digitális környezetet, hogy biztosítsuk, hogy rendelkezik a szükséges technológiával, és hogy az alkalmazottak fel legyenek készülve ennek használatára. A munkahelyi elemzéssel felfedezzük, hogy melyek azok a munkahelyi minták, amelyek aztán a fizikai környezet alapjául fognak szolgálni. Mivel a Next Office mindig az adott szervezetre szabott, ezért a módszer működik – függetlenül a szervezet méretétől vagy az adott szektortól.

SZERETNE TÖBBET TUDNI ARRÓL, HOGYAN TÖLTJÜK FEL POZITÍV ENERGIÁVAL AZ ÖN ÚJ IRODÁJÁT?

Vegye fel velünk a kapcsolatot