A bérleti konstrukcióban jobban gazdálkodhat a befektetésével, mintha véglegesen megvásárolná a bútorokat. Ráadásul nem kell értékes időt vesztegetnie arra, hogy értékcsökkenést számoljon el és leltárt készítsen. Ami pedig a legjobb az egészben, hogy bármikor kicserélheti bútorait, újabb darabokkal egészítheti ki a berendezést (például bővítés esetén), vagy elvitetheti, amire nincs szüksége.
ŐRIZZE MEG LIKVIDITÁSÁT
Töltse meg tereit igényes bútorokkal anélkül, hogy saját erőfforásait egszerre jelentősen megterhelné.
EGY HELYEN MEGTALÁL MINDENT A MUNKAHELY BERENDEZÉSÉHEZ
Béreljen mindent: a bútorokat, a szőnyegeket, a szövetanyagokat, a világítótesteket és minden egyebet.
NEM KELL ERRE KÖLTENIE A HITELÉBŐL
A felvett hitelt más célra használhatja fel, így például az esetleges beruházásaihoz, üzleti lehetőségek kiaknázására.
A MUNKAHELY ENETRIŐR TERÉN LÉPÉST TARTHAT A VÁLTOZÁSOKKAL
A bérlet garantált rugalmasságot nyújt. Ha változnak az igényei – és az idők –, bármikor átalakíthatja, kiegészítheti vagy visszavitetheti a berendezés elemeit.
KEVESEBB A DOLGA A KÖNYVELÉSSEL
Az enteriőr a Kinnarps tulajdonában marad, így az Ön mérlegében egyetlen tételt sem kell szerepeltetni belőle.
BIZTOSÍTÁS IS JÁR MELLÉ
Minden bérlési konstrukcióhoz egyéni igényekhez igazított, minden kockázatra kiterjedő biztosítás jár, alacsony díj és önrész mellett.
SZÁMOLJA EL A BERENDEZÉST HAVI KÖLTSÉGKÉNT
Számolja el az enteriőrért fizetett havi díjat a működési költségként.
ÖN VÁLASZTHATJA MEG A SZERZŐDÉS FUTAMIDEJÉT
12 havi, hároméves vagy ennél hosszabb futamidők közül választhat. Válassza ki a vállalkozása számára legalkalmasabb időtartamot!
A TELJES KÖLTSÉG ELSZÁMOLHATÓ
A bérleti díj 100%-a levonható az adóból és az eredményből.
LEHETŐSÉGEK A SZERZŐDÉS LEJÁRTAKOR
A szerződés lejártakor lehetőség van annak meghosszabbítására, vagy a bútorok megvásárlására is. Öntől függ.
Speciális szolgáltatásokkal állunk olyan ügyfeleink rendelkezésére, akik a munkahelyi designt és funkciókat tekintve a legjobbat akarják. Tapasztalt és magas szakmai felkészültségű belsőépítészek segítségével olyan esztétikus, reprezentatív munkakörnyezetet alakítunk ki, amely igazodik az Önök irodájának egyedi igényeihez. Az egyes helyiségektől a munkahely általános kinézetéig és hangulatáig minden részletre ügyelünk.
AKUSZTIKAI TERVEZÉS
Professzionális akusztikai szakemberek közreműködésével dolgozunk ki kifejezetten az Önök cége igényeihez igazodó megoldásokat. Nincs két egyforma munkahely, épület vagy dolgozó, és úgy véljük, hogy ehhez az egyediséghez biztosítanunk kell a lehető legjobb hangzási élményt. Ha pontosan tudjuk, hogyan helyezzük el az embereket, hogyan használjuk fel jól a szőnyegeket, a mennyezet szigetelését, a bútorokat és a függönyöket, nagyon kellemes akusztika érhető el.
Ahhoz, hogy a dolgozók jól érezzék magukat a munkahelyen és hatékonyan végezzék a munkájukat, elengedhetetlen a megfelelő fényminőség. Ez magában foglalja a megfelelő világítótestek használatát és a természetes megvilágítás optimális igénybe vételét. Erre szakosodott partnereink közreműködésével költségkímélő és környezetbarát megoldásokat nyújtunk. Célunk az, hogy tökéletes világítást biztosítsunk az Önök munkahelyén.
KELTSE ÚJ ÉLETRE BÚTORAIT TISZTÍTÁSSAL!
Egy pár év után a bútorok szövetei magukba szívják a port és koszt. Ahelyett, hogy rögtön új bútort vásárolna egy alapos tisztítás csodákra képes. Egy pár egyszerű lépésben újjá varászolhatja környezetét.
Számtalan előnnyel jár, ha egy munkahely rendezett. Nemcsak rendben tartani könnyebb, hanem kellemesebb környezetet nyújt a munkához és tűzvédelmi szempontból is fontos. Szolgáltatásunk keretében felmérjük az Önök munkahelyét és gondoskodunk a vezetékek rendszerezéséről, hogy ne legyenek szem előtt..
Új irodába költöznek? A vállalat egy része máshová költözik? Szívesen levesszük az Önök válláról a költözéssel járó idegeskedést és hajszát. Ígérjük, hogy költséghatékonyan és a lehető legkevesebb bonyodalommal levezényeljük a költözést, úgy, hogy magunkra vállaljuk a projekt irányítását és gondoskodunk arról, hogy minden bútor épségben eljusson az új helyszínre. Természetesen mindezt úgy, hogy a legkörnyezetkímélőbb módon végezzünk el mindent.
BÚTOROK BÉRTÁROLÁSA
A bútorai már nem igazán férnek el a munkahelyen, de még nem akarja eladni őket, vagy megszabadulni tőlük? Vállaljuk feleslegessé vált bútorai tárolását egyik raktárunkban, ahol bőven van hely az egyes daraboknak és a komplett irodaberendezéseknek egyaránt. Hogy még könnyebbé tegyük az Ön dolgát, vállaljuk a szállítást is a raktárba és onnan vissza.
Olyan integrált megoldásokat kínálunk a munkahelyek számára, amelyek maximálisan figyelembe veszik az ergonómia és a munkahelyi egészség kérdését. Ergonómiai szakemberek bevonásával kimondottan az Önökéhez hasonló vállalatok igényeinek megfelelő lehetőségeket javaslunk.
Ahhoz, hogy megértsük és fejleszteni tudjuk irodáját szakembereink helyszíni felmérés során összegyűjtik a design koncepció alapjáúl szolgáló szükséges adatokat. A helyszíni felmérés tartalmazza: minden tér felmérését, információkhoz való hozzáférést, elektromos kiállások elektronikus részleteit és a meglévő bútorok megjelölését.
A szervezeti változások a komplex emberi kapcsolatokat, technológiát és ingatlanokat érintő kérdésekben átgondolt vezetői stratégiát igényelnek. Változásmenedzsment szolgáltatásunk révén a gyakorlati támogatást kap a a szervezetet érintő változások menedzselésében.
Egy meghatározott terméket keresel? Személyre szabott megoldást szeretnél? Vagy egyszerűen csak jó lenne többet megtudni arról, hogyan tehetnénk hatékonyabbá a munkakörnyezetedet? Lépj velünk kapcsolatba!