Olyan munkahelyi megoldásokat alkotunk amelyek hatékonyságot és jó közérzetet biztosítanak

(tesszük mindezt már több mint 75 éve)

 

JELENLEG EURÓPA LEGNAGYOBB IRODAI MEGOLDÁSOKAT SZÁLLÍTÓ VÁLLALATA VAGYUNK

 

ANNAK IDEJÉN MINDEN EZZEL A KEDVES PÁRRAL KEZDŐDÖTT

 

Ismerjék meg alapítóinkat, Evy és Jarl Anderssont!

Jarlt már 1942-ben is őszintén érdekelték az ügyfelei egyedi igényei, és biztosra vette, hogy hozzáértésének köszönhetően megtalálja számukra a tökéletes megoldást. A részletekre mindig odafigyelő Evy pedig gondoskodott arról, hogy cégük precízen végezze el a munkát, fenntartható módon és fenntartható anyagokból.

Jarl és Evy öröksége a 75 évvel ezelőtti cégalapítás óta máig is tovább él. Ugyanabban az úttörő szellemben és lelkesedéssel feszegetjük a munkakörnyezet kialakításában elérhető határokat: elköteleztük magunkat a teljes körű szolgáltatás, az innovatív megoldások, az ergonómia, a fenntarthatóság, a minőség, a lenyűgöző formatervezés és a szakmai kiválóság mellett.

A KINNARPS ÖRÖKSÉG DNS-ÜNK SZERVES RÉSZE

 

MINDENT CSINÁLUNK ÉS JÓL CSINÁLJUK

Felelősséget vállalunk az ellátási láncunk minden részéért – a gyártástól egészen addig, amíg a termék megérkezik a vásárlóhoz. Naponta akár száznál is több munkaállomást tudunk kiszállítani és telepíteni ügyfeleinknél, és munkatársaink úgy végzik el ezek összeszerelését és beüzemelését, hogy alig okozzanak fennakadást a munkahelyen. Az Európán belüli rendeléseket négy-hat hét alatt teljesítjük. A világ más részeibe is szállítunk. Naponta huszonnégy telerakott konténer hagyja el a gyárainkat, hogy eljuttassák a megrendelőknek a sikerre és jó közérzetre tervezett munkahelyi bútorrendszereinket.  Szállítási rendszerünk optimalizálása annyit jelent, hogy nem használunk kartondobozokat. Ennek köszönhetően úgy rakodhatjuk be termékeinket, akár egy puzzle darabjait, és védőtakarókkal óvjuk őket a sérülésektől. Így egy konténerünkbe az ágazatban szokásosnál akár 50%-al több áru is beférhet. Szállítási útvonalainkat a gyártással összehangolt, fejlesztett útvonaltervező rendszer segítségével optimalizáljuk. Járműparkunk modernizálására is költünk: a tevékenységünk környezeti hatásait mérséklő, környezetbarát járműveket használunk. 2014 óta 7 százalékkal csökkentettük károsanyag-kibocsátásunkat.

 

2.
Innovatív megoldások

A JÖVŐ MUNKAKÖRNYEZETÉT TERVEZZÜK

Nézzen körül! Változik a munka. Változnak munkahelyek. Sokan otthonról, távmunkában dolgoznak. Újfajta feladatokat látnak el, újfajta szaktudással kell rendelkezniük. A vállalkozásoknak olyan munkahely-kialakítási megoldásokra van szükségük, amelyek rendkívül sokrétű dolgozói igényeknek képesek egyszerre eleget tenni. A célunk az, hogy előremutató gondolkodásunk, innovációnk és kreativitásunk segítségével olyan megoldásokat dolgozzunk ki, amelyek még annál is többet nyújtanak ügyfeleinknek, mint amit bárki lehetségesnek hitt volna.

 

SZERETNE TÖBBET MEGTUDNI IRODAI MEGOLDÁSAINKRÓL?

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

3.
Ergonómia

YOUR BODY - OUR CONCERN

Új termékek és munkahelyI megoldások kidolgozásakor mindig a dolgozók jó közérzetét tartjuk szem előtt. Az ergonómia a holisztikus tervezésnek kedvez. Egy termék megalkotásakor a fizikai, szellemi, társadalmi, szervezeti, környezeti és egyéb lényeges szempontokat egyszerre vesszük figyelembe. Mindannyian különbözőek vagyunk – mindenkinek saját megoldásra van szüksége a sikerhez és a jó közérzethez.

 

4.
fenntarthatóság

THE BETTER EFFECT

Felelősek vagyunk azért, hogy megőrizzük ezt a bolygót az eljövendő nemzedékek számára. Ez tevékenységünk minden részét érinti, a felhasznált nyersanyagoktól kezdve egészen addig, hogy hogyan tervezzük meg és gyártjuk le termékeinket. Szállítási láncunk minden részében fenntartható megoldásokat alkalmazunk. Fenntartható megoldásaink révén segítünk jobbá tenni az Önök munkahelyét, miközben a környezetet is óvjuk. Ezt hívjuk „A jobb hatás”-nak vagyis The Better Effect. - nek.

 

NÉHÁNY FENNTARTHATÓSÁGI TANÚSÍTVÁNYUNK ÉS CÍMKÉNK

5.
Minőség

A minőség ígérete

Saját tesztlaboratóriumunk, a szigorú gyártásellenőrzés, valamint nemzetközi tanúsítványaink együttesen garantálják a minőséget. A Kinnarpsnál készült minden bútor a jelenleg elérhető legjobb minőséget és tartós megldást nyújtja.  Rajongunk a modern technológiáért és alkalmazzuk is, de legalább ennyire rajongunk az mesterségbeli tudásában rejlő varázslatért. A kettő ötvözete olyan lenyűgöző termékeket eredményez, amelyek formatervezése és minősége kiállja az idők próbáját.

 

6.
kifinomult megjelenés

sKANDINÁVIÁBÓL SZERETETTEL

Örökségünk a skandináv formatervezési hagyományokban gyökerezik. Ezt nemzetközi hatásokkal is ötvöztük, és áthatottuk a Kinnarps filozófiájával. Ez az egyedi kombináció kelti azt a semmihez sem hasonlítható érzést abban, aki először érinti meg egy termékünket. Úgy érzi, mintha a termék csakis az Ön számára készült volna. A megfelelő ergonómia. A megfelelő forma és funkció. Szenvedély és tapasztalat terméke, amelyet hatalmas szakmai hozzáértéssel hoztunk létre.

7.
szakértelem

 

KÖNNYEBBÉ TESSZÜK AZ ÉLETÉT

A Kinnarpsot a dolgozói teszik azzá, ami. Mindenben, amit teszünk, a legjobbra törekszünk, így munkaerőt tekintve is a legkiválóbbakat alkalmazzuk. Számos kimagaslóan találékony és kreatív munkatársunknak köszönhetően olyan szolgáltatásokat, eszközöket és koncepciókat hozunk létre, amelyek saját tevékenységünket és az ügyfeleink hatékonyságát egyaránt javítják. Saját nagyszerű alkalmazottainkon kívül számos külső szakemberrel is kapcsolatban állunk, akiknek a szakértelmére támaszkodhatunk, ha egyedi ismereteket igénylő feladat adódik. Minden feladatot a megfelelő emberre bízunk, így könnyítjük meg a dolgokat minden érintett számára.

 

Néhány ügyfelünk:

Van olyan téma amiben szakértőink segítségét kérné?

Kérdezze munkatársainkat!

TÖRTÉNETÜNK: AZ ÚT, AMIT BEJÁRTUNK

1940-es évek

Evy & Jarl belevág

Evy és Jarl Andersson 1942-ben alapította a Kinnarpsot, két alkalmazottal. Kezdetben rendelésre készítettek bútorokat, elsősorban építészek számára. 1943-től a  Kinnarps megbízást kapott a svéd kormánytól redőnyös szekrények szállítására, és három évvel később a cég aláírta első szerződését az állammal. A Kinnarps azóta is a munkahely-kialakítási megoldások megbízható szállítója a közszféra számára.

 

1950-es évek

A KINNARPS alapítása

A Kinnarps elkészítette első komplett irodabútor-választékát, és 1952-ben kiadta első katalógusát. A felépülő új gyár már elegendő helyet biztosított a cégnek ahhoz, hogy bővítse székgyártási tevékenységét. 1959-től kezdődően a Kinnarps saját teherautóján kezdete el kiszállítani a bútorokat, és össze is szerelte azokat az ügyfelek irodáiban, így biztosítva a legjobb minőséget a gyártástól egészen az üzembe helyezésig. Egyszer használatos csomagolóanyagok helyett újra felhasználható védőtakarókba csomagolta termékeit, így nem keletkezett felesleges szemát és több áru fért el a teherautóban.

 

1960-as évek

növekvő LÉTSZÁM ÉS AZ ELSŐ BEMUTATÓTEREM

Az 1960-as évek elején a Kinnarps már 34 főt foglalkoztatott, éves árbevétele pedig átlépte a kétmillió koronás határt. 1968-ban a cég Stockholmban megnyitotta első bemutatótermét. A hatvanas években nőtt a termékkínálat, és a Kinnarps átállt a rendelésre történő gyártásra.

 

1970-es évek

Nemzetközi piacra lépés

1973-ban Henry Jarlsson, Evy és Jarl legidősebb fia lett a cég vezérigazgatója. A Kinnarps 1974-ben megnyitotta londoni képviseletét, és belépett az exportpiacra. 1977-ben a vállalat brikettáló présgépet helyezett üzembe a fahulladék feldolgozására. A brikettnek köszönhetően a vállalat csökkenteni tudta fűtőolaj-fogyasztását, miközben hasznosította a gyárban elkerülhetetlenül keletkező fahulladékot.

1980's

Szélesebb termékpaletta

A nyolcvanas évek közepén a cég új, mindenre kiterjedő bútorkínálat létrehozása mellett döntött. A Kinnarps alap termékválasztéka puha ülőbútorokkal és konferenciatermi bútorokkal egészült ki. Még ugyanebben az évtizedben a Kinnarps felvásárolta a Granstrands beszállító céget és új gyárat telepített a dél-közép svédországi Skillingarydban. A cég oldószermentes UV-lakk használatára állt át (1980-ban), hogy környezetkárosítás nélkül tegye keménnyé és tartóssá termékei felületét. 1980 óta 90 százalékkal csökkentettük károsanyag-kibocsátásunkat azáltal, hogy az ökotudatos innovációt állítottuk üzleti modellünk középpontjába.

 

 

1990-es évek

tanúsítványok és fenntarthatóság

In A Kinnarps 1991-ben kifejlesztette és legyártotta az első elektromosan állítható asztalt, amely lehetővé tette, hogy az irodai munkát végzők többféle testhelyzetben dolgozhassanak. 1993-ban a Kinnarps a svéd  bútorgyárak közt elsőként szerezte meg minőségirányítási rendszerére az ISO 9001 tanúsítványt. 1997-ben környezeti irányítási rendszerére is megkapta az ISO 14001 tanúsítványt. A vállalat még ugyanabban az évben csatlakozott az EU környezetvédelmi  vezetési és hitelesítési rendszeréhez (Eco-Management and Audit Scheme, EMAS). A 90-es években a Reniers beszállítóval állt kapcsolatban, és 1999 végén a Reniers csatlakozott a Kinnarps csoporthoz.

2000's

díjak és akvizíciók

Az új évezred kezdetén a Kinnarps két díjat is elnyert: a Balanced Scorecard Hall of Fame díjat, és „Az év legkompetensebb vállalata” címet Svédországban. A cég több új piac felé is nyitott, ezenkívül felvásárolta a dizájner bútorokat készítő Klaessons, Materia és Skandiform vállalatot. 2007-ben a Kinnarps négy új termékcsaláddal jelent meg a piacon: ez volt a vállalat történetének legnagyobb arányú termékbevezetése.

napjainkban

europa piacvezető irodai megoldásokat szállító vállalata

A Kinnarps csoport közel 2300 alkalmazottat foglalkoztat Európa-szerte. A Kinnarps minden típusú munkakörnyezetbe kínál megoldásokat: az egyterű irodáktól, vezetői szobáktól és sejtszerű csoportos irodaelrendezéstől kezdve a konferencia-, képzési és üléstermeken át egészen az étkezőkig, éttermekig, recepciókig és az informális találkozókra alkalmas „breakout” zónákig, a csendesebb terekről nem is beszélve. Jelenleg külön szakembergárdánk dolgozik kizárólag a jövő trendejeit kutató fejlesztési projekteken. Feladatuk az, hogy megalkossák a jövő munkahelyének koncepcióját. Röviden szólva a Kinnarps munkahelyi megoldásokat kínál irodáknak és közösségi létesítményeknek.

 

LÁTOGASSON EL HOZZÁNK KINNARPS-BA

Kinnarps múzeum

Lépjen be Evy és Jarl és a Kinnarps 1942-es világáb. Tapasztalja meg, hogyan működtek akkoriban a dolgok, milyen technológiát használtak és milyen munkahelyi megoldásokat gyártottak. Minden itt kezdődött!  

Lépjen be a jövő irodavilágába. Kinnarp-ban taláható bemutatótermünk egyben irodánk is. Itt próbáljuk ki új ötleteinket, saját bőrünkön tapasztalva vizsgáljuk hatásukat. Minden itt kezdődik! 

Szeretné meglátogatni a Kinnarps gyártóbázisát?

Contact us

Kérje segítségünket!
Az első lépéstől az utolsóig.

Egy meghatározott terméket keres? Személyre szabott megoldást szeretne? Vagy egyszerűen csak többet kíván megtudni arról, hogyan tehetnénk hatékonyabbá munkakörnyezetét? Lépjen velünk kapcsolatba!