Hiszünk a sikeres belsőterekben

Évtizedek óta szállítunk belsőépítészeti megoldásokat, elhivatottan törekedve szolgáltatásunk színvonalának folyamatos javítására. Elköteleztük magunkat amellett, hogy attraktív belsőépítészeti megoldásainkkal hozzájáruljunk ügyfeleink és szervezetük motiváltságához, produktivitásához és elégedettségéhez. Számunkra az enteriőr nem merül ki a bútorokban. Nálunk inkább arról szól, hogy a jó dizájnt komoly szakértelemmel, kreativitással és a hatékonysággal ötvözzük. Továbbá az ergonómiával és a jó közérzettel  kapcsolatos ismereteinket alkalmazva olyan tereket hozunk létre, ahol egy vállalkozás hosszú távon sikeresen működhet, és az emberek jól érzik magukat benne. Végül, de nem utolsósorban a fenntarthatóságról és a felelősségvállalásról is szólnia kell, mint mindennek, amit létrehozunk. A munkánkkal csak akkor végeztünk, ha a felsoroltakat maradéktalanul teljesítettük. A sikerünk nem csupán a miénk, hiszen igazi javulást biztosítunk vele a szervezetek, az emberek és a bolygónk életében.

Így nevezzük mindezt: Successful Interiors.

IRODA

A közérzetet és produktivitást támogató irodák létrehozásakor a munkafolyamatokat és az embereket egyaránt támogató munkakörnyezetet kell kialakítani. A siker titka, hogy minden személyiségtípus igényei teljesüljenek, és hogy a nap során végzett valamennyi tevékenységet támogató tereket hozzunk létre. KINNARPS NEXT OFFICE® koncepciónk kutatást, stratégiát és tanácsadást kínál az ideális iroda megteremtéséhez.

Részletek

OKTATÁS

Az iskoláknak és a tantermi környezetnek nagy jelentősége van az új ismeretek elsajátítása szempontjából. A megfelelő bútorok és berendezés a formális és informális oktatási terekben egyaránt támogatja a koncentrálást és a jó közérzetet. Ezért fontos vonzó, ergonomikus, rugalmas tereket kialakítani, amelyek motiválják a diákokat és az oktatókat. KINNARPS NEXT EDUCATION® koncepciónk kutatást, stratégiát és iránymutatást kínál az aktív tanulási terek megteremtéséhez.

Részletek

 

ÁPOLÁS

A gyógyítási tér olyan környezet, amely a biztonság, ösztönzés és befogadás érzését biztosítja az embernek. Az ilyen környezet a beteg, a személyzet és a hozzátartozók közérzetét egyaránt javítja. KINNARPS NEXT CARE® koncepciónk segít megérteni, a gyógyulást hogyan gyorsítja az ápolási környezet energikus kialakítása. Bemutatjuk a kialakítás mikéntjét és a belsőépítészeti megoldásokkal szemben támasztandó követelményeket.

Részletek

FENNTARTHATÓSÁG A KEZDETEKTŐL

A Kinnarps számára a fenntarthatóság a mindennapi munka elválaszthatatlan része. Ez a vérünkben van. Felelősséget vállalunk a teljes termelési láncért a termékeink tervezéstől kezdve, a használatukon át egészen az újrafelhasználásukig.

Részletek fenntarthatóságot célzó tevékenységünkről

FENNTARTHATÓSÁG A KEZDETEKTŐL

ERGONÓMIA MINDENKINEK

Enteriőrjeink tervezésekor hosszú távban gondolkodunk. És ami még fontosabb: arra törekszünk, hogy ügyfeleink és azok munkatársai is hosszú távban gondolkodjanak. Az ilyen környezet egészségesebbé, elégedettebbé, produktívabbá teszi az embert. Vagyis az ergonómia előtérbe helyezése nemcsak a dolgozók, hanem a vállalkozás szempontjából is előnyös.

Részletek az ergonómiáról

ERGONÓMIA MINDENKINEK

SKANDINÁVIÁBÓL SZERETETTEL

A skandináv formatervezés hagyományaira épülő természetes örökségünket nemzetközi hatásokkal oltottuk be és a Kinnarps filozófiájával nemesítettük. Mindez együtt teszi termékeinket egyedülállóvá ergonómiai, formai és funkcióbeli szempontok alapján egyaránt. Ha vonzó tereket, egészséges munkakörnyezetet szeretne kialakítani, ehhez elengedhetetlen a praktikus, inspiráló iroda. Egy ilyen iroda átgondolt megtervezésével jelentős előrelépést tehet márkája és szervezete sikere érdekében. Az irodai környezet önazonossága és funkcionalitása szempontjából döntő jelentősége van az anyagok megválasztásának. A Kinnarps Colour Studio több száz fenntartható, kreatív és vonzó anyagot kínál. Az építészekkel és belsőépítészekkel együttműködve kifejlesztett anyagok a kreativitást és produktivitást támogató rugalmasságot és funkcionalitást biztosítanak.

Ismerkedjen meg dizájneszközeinkkel

Van olyan téma amiben szakértőink segítségét kérné?

Kérdezze munkatársainkat!

AHOGY ELKEZDŐDÖTT

Történet

Történetünk 1942-ig nyúlik vissza, amikor egy fiatal pár, Evy és Jarl Andersson asztalosműhelyt vásárolt egy kis svédországi faluban, Kinnarpban. A vállalkozás azóta folyamatosan gyarapodik; fejlődéséhez az alapítók gyermekei és unokái is hozzájárultak. Evy gyakran így nevezte Jarlt: „az Optimista”. Mindkettőjüket az a hit vezérelte, hogy bármilyen jó is egy ötlet vagy termék, mindig lehet rajta valamit javítani. Ez a megközelítés a mai napi mélyen gyökerezik vállalatunk kultúrájában. Célunk, hogy azok, akik a termékeinket és megoldásainkat használják, egy kicsit jobban érezzék magukat. És valamivel több munkát tudjanak elvégezni – hosszú távon fenntartható módon.

Nemzetközi belsőépítészeti nagyvállalatként is ugyanaz az őszinte kíváncsiság és gyakorlatias innovatív szemlélet vezérel bennünket, ami az alapítókat jellemezte.

1940-ES ÉVEK

EVY ÉS JARL BELEVÁG

Evy és Jarl Andersson 1942-ben megalapította a Kinnarps céget, amelyet kezdetben két alkalmazottal működtettek. Eleinte csak rendelésre készítenek bútort, főként építészek számára. 1943-ban a Kinnarps megkezdte a redőnyös irattárolók szállítását a svéd kormány számára, majd három évvel később aláírta az első szerződést a svéd kormánnyal. A Kinnarps azóta a közszféra munkahelyi megoldásainak megbízható szállítója.

1950-ES ÉVEK

MEGSZÜLETIK A MA ISMERT KINNARPS

A Kinnarps beruház első teljes körű irodabútor-sorozata kifejlesztésébe, és 1952-ben elkészül a cég első katalógusa. Felépül a Kinnarps új gyára, így a cég bővítheti székgyártását. A Kinnarps 1959-től saját teherautóján szállítja bútorait, és a megrendelő irodájában szereli össze őket, a helyszínen biztosítva a kiváló minőséget. Mivel egyszeri csomagolóanyagok helyett újrafelhasználható filccel védik a szállított termékeket, kevesebb a hulladék, és több termék fér a raktérbe.

1960-AS ÉVEK

BŐVÜLŐ SZEMÉLYZET ÉS AZ ELSŐ BEMUTATÓTEREM

Az 1960-as évek elején a Kinnarps 34 dolgozót foglalkoztat, éves forgalma 2 millió svéd korona. 1968-ban a cég megnyitja első bemutatótermét Stockholmban. Az 1960-as évek során bővül a cég termékválasztéka, és a Kinnarps megkezdi a rendelésalapú termelést.

1970-ES ÉVEK

MEGJELENÉS A NEMZETKÖZI PORONDON

1973-ban Evy és Jarl legidősebb fia, Henry Jarlsson veszi át az elnök-vezérigazgatói posztot. A Kinnarps 1974-ben, Londonban lép a nemzetközi piacra. 1977-ben a cég brikettálóprést vásárol a fahulladék hasznosítása érdekében. A brikettnek köszönhetően csökken a fűtőolaj-felhasználás, és hasznosul a gyárban keletkező fahulladék.

1980-AS ÉVEK

SZÉLESEDŐ TERMÉKKÍNÁLAT

Az 1980-as évek közepén a cég egy új, átfogó bútorsorozat kidolgozásába kezd. A fotelek, kanapék és konferenciabútorok a Kinnarps standard kínálatának részeivé válnak. A Kinnarps ebben az évtizedben megvásárolja Granstrands nevű beszállítóját, és új gyárat létesít a Svédország déli részén található Skillingarydben. A Kinnarps oldószermentes UV-lakkot vezet be (1980), hogy a környezet károsítása nélkül biztosítson kemény, tartós felületet. 1980 óta 90%-kal csökkentettük kibocsátásunkat, mivel az ökoinnovációra építettük fel üzleti modellünket.

1990-ES ÉVEK

TANÚSÍTVÁNYOK ÉS FELELŐSSÉGVÁLLALÁS

1991-ben a Kinnarps kifejleszti és elkészíti az első elektromosan állítható asztalt, amely lehetővé teszi a testhelyzet változtatását az íróasztalnál végzett munka közben. A Kinnarps a svéd bútorgyárak közül elsőként, 1993-ban kapja meg az ISO 9001-es minőségirányítási rendszer tanúsítványát. 1997-ben a Kinnarps környezetgazdálkodási rendszere megszerzi az ISO 14001-es tanúsítványt. Ugyanebben az évben a cég belép az EMAS-ba, az EU által kezdeményezett környezetvédelmi vezetési és hitelesítési rendszerbe. Az 1990-es években a Kinnarps együttműködést alakít ki Reiners nevű beszállítójával, majd 1999-ben a Reiners a Kinnarps Csoport része lesz.

2000-ES ÉVEK

DÍJAK ÉS CÉGVÁSÁRLÁSOK

A kilencvenes éveket hátrahagyva a Kinnarps két díjat is elnyert: a Balanced Scorecard Hall of Fame – stratégiai kivitelezésekért járó elismerést, és a Competence Company of the Year – az év legjobb szaktudású svéd vállalatának járó kitüntetést. A vállalat több új piac felé nyit, és megvásárolja a Klaessons, a Materia és a Skandiform dizájnbútorgyártó céget. A 2000-es évek elején a Kinnarps bevezeti a Kinnarps Next Office koncepciót, amely kutatással, stratégiával és tanácsadással segíti a személyre szabott irodák kialakítását.

2010-ES ÉVEK

A Kinnarps a belsőépítészei megoldások első átfogó fenntarthatósági eszköze, a The Better Effect Index létrehozásával újabb lépést tesz a fenntarthatóság felé. 2018-ban a cég két új koncepciót vezet be: a Kinnarps Next Education kutatást, iránymutatást és stratégiát kínál az aktív tanulási környezetek megteremtéséhez, a Kinnarps Next Care pedig a gyógyítási terek kreatív kialakításához nyújt segítséget.

A JELEN

SUCCESSFUL INTERIORS

A Kinnarps belsőépítészeti megoldásokat kínál irodák, iskolák és egészségügyi létesítmények számára. Az egész értékláncot – az alapanyagoktól a kész munkahelymegoldásokig – a kiváló minőség és a csekély környezeti hatás jellemzi. A 40 országban működő Kinnarps Európa legnagyobb belsőépítészeti megoldásokat gyártó cége.

Kérje segítségünket!
Az első lépéstől az utolsóig.

Egy meghatározott terméket keres? Személyre szabott megoldást szeretne? Vagy egyszerűen csak többet kíván megtudni arról, hogyan tehetnénk hatékonyabbá munkakörnyezetét? Lépjen velünk kapcsolatba!