Erre vágynak a hazai munkavállalók
FELMÉRÉS
A kérdőívet több mint 1000 fő töltötte ki nagyon vegyes iparági háttérrel, gyakorlatilag a szellemi munkaerőpiac összes szegmensét lefedve. Életkor vonatkozásában a legmarkánsabb csoportot az 1980 és 1984 között születettek alkották, de az X, az Y és a Z generáció tagjai mind szép számban vettek részt a felmérésben. Hat vizsgált faktor alapján több kérdéskört világított meg a kutatás, a vállalat értékelésétől kezdve a lojalitáson és a közvetlen irodai környezeten át, egészen a környezettudatosságig.
ERDEMÉNYEK
A legfontosabb eredményeket összefoglaló tanulmányból számos eddig nem vizsgált kérdésre kaptunk választ. Többek között arra, hogy:
- Mik a legfontosabb vállalati értékek a munkavállalók számára?
- Mennyire erős ösztönző a magasabb juttatás?
- Mitől érzi jól magát egy munkavállaló az irodatérben?
- Általános elvárás-e a dolgozók számára a fenntartható vállalati működés?
- Hogyan változott a karrier fogalma az utóbbi évtizedben?
- Mennyire ösztönözni az elköteleződést a jó közeg és a csapatszellem?
TÖLTSE LE!
Ha kíváncsi a felmérésből készült teljes tanulmányra, adja meg e-mail címét, és töltse le ingyenesen.
Adatkezelési tájékoztatónkat itt érheti el.