Júliusi webinar: Hogyan tovább?
Az elmúlt időszak olyan nem várt kihívásokkal és változásokkal állította szembe a dolgozókat és a vezetőket, amikre senki sem tudott előre felkészülni. Az általános tapasztalat ennek ellenére az, hogy a "karantén office" időszak adottságaihoz a munkavállalók többsége rövid idő alatt alkalmazkodni tudott, illetve élvezni annak előnyeit. Most újabb kihívás elé állít minket az élet és ez nem más, mint ennek a fordítottja, az irodába való visszatérés. Néhány hónap elég volt ahhoz, hogy az emberek igazán megszokják a távmunkát, így éppen olyan nehéz most visszaszoknunk az irodai közegbe, mint amekkora kihívást a nélkülözése jelentett az első hetekben.
-
De mi is a valódi értelme annak, hogy bejárjunk az irodába?
-
Mitől lehet mégis jó a visszatérés?
-
Hogyan lehet a tereket úgy alakítani, hogy hosszútávon is olyan irodát kapjunk, ami képes reagálni a folyamatos változásokra?
-
Hogyan lehet jól megalapozni és megtervezni a változást?
Webinarunk célja, hogy egyfajta útmutatást, támogatást adjunk az irodák flexibilisebbé tételében és rávilágítsunk az agilis munkakörnyezet okozta előnyökre, illetve a térszervezés fontosságára és a rejtett lehetőségekre. Csatlakozzatok, ha konkrét válaszokra és megoldásra vágytok, ha nem tudjátok merre tovább, vagy csak hajt a kíváncsiság, hogy vajon mi van a tarsolyunkban ami segíthet ebben a helyzetben!