Júliusi webinar: Hogyan tovább?

Az elmúlt időszak olyan nem várt kihívásokkal és változásokkal állította szembe a dolgozókat és a vezetőket, amikre senki sem tudott előre felkészülni. Az általános tapasztalat ennek ellenére az, hogy a "karantén office" időszak adottságaihoz a munkavállalók többsége rövid idő alatt alkalmazkodni tudott, illetve élvezni annak előnyeit. Most újabb kihívás elé állít minket az élet és ez nem más, mint ennek a fordítottja, az irodába való visszatérés. Néhány hónap elég volt ahhoz, hogy az emberek igazán megszokják a távmunkát, így éppen olyan nehéz most visszaszoknunk az irodai közegbe, mint amekkora kihívást a nélkülözése jelentett az első hetekben.

  • De mi is a valódi értelme annak, hogy bejárjunk az irodába?

  • Mitől lehet mégis jó a visszatérés?

  • Hogyan lehet a tereket úgy alakítani, hogy hosszútávon is olyan irodát kapjunk, ami képes reagálni a folyamatos változásokra?

  • Hogyan lehet jól megalapozni és megtervezni a változást?

Webinarunk célja, hogy egyfajta útmutatást, támogatást adjunk az irodák flexibilisebbé tételében és rávilágítsunk az agilis munkakörnyezet okozta előnyökre, illetve a térszervezés fontosságára és a rejtett lehetőségekre. Csatlakozzatok, ha konkrét válaszokra és megoldásra vágytok, ha nem tudjátok merre tovább, vagy csak hajt a kíváncsiság, hogy vajon mi van a tarsolyunkban ami segíthet ebben a helyzetben! 

 

REGISZTRÁCIÓ

Július 22.

Július 28.