Hogyan lehet őszinte és vonzó munkáltatói márkát építeni? Hogyan teszi ezt működőképessé egy Moodmanager a mindennapokban? Hogyan készítsük fel a kollégákat egy olyan nagy változásra, mint egy több ezer fős költözés?
Meghívott szakértőinkkel választ adunk az iroda szerepéről a munkáltatói márka hatékony kommunikációjában, illetve arról a bizonyos emberi faktorról, ami a legfontosabb tényező egy vállalat sikerességében. Legyen szó toborzástól kezdve, a mindennapi tehetség- és élménymenedzsmenten át, egészen a céggel kapcsolatos változásokra való felkészítésig.
Mindazoknak akik szeretnék stratégiai eszközként használni az irodáikat, és valódi munkahelyi élményt nyújtani a mindennapokban.
Ha foglalkoztat a munkáltatói márkaépítés és a dolgozói élmény kapcsolata, ha céged nagy változás előtt áll és szeretnél alaposan felkészülni, ha szeretnél egy olyan munkahelyi légkört, ahol élmény dolgozni, akkor gyere el és inspirálódj szakértőinktől!
IDŐPONT: SZEPTEMBER 18. 17:00h
HELYSZÍN: KÉK - Kortárs Építészeti Központ, 1111 Budapest, Bartók Béla út 10-12.
A beszélgetést ezúttal is Next Office szakértőnk moderálja.
Paukovics Gábor, Kinnarps
VETÉSI NÓRA Zsófia
VÁLTOZÁS-MANAGEMENT SZAKÉRTŐ
OTP BAnk Nyrt.
KENYERES ADRIENN
MOOD/office Manager
Transferwise
HORVÁTH ÁDÁM
Chief Sparkle Offizzer, BRANDFIZZ
ELNÖKSÉGI TAG, EURÓPAI Employer brand szÖVETSÉG