Irodavezető

Prémium irodabútorokat értékesítő csapatunk keresi új irodavezetőjét

Te vagy az ideális jelölt, ha:

precíz és megbízható vagy,
jó problémamegoldó képességgel rendelkezel,
jól kommunikálsz és szereted az embereket,
igazi csapatjátékos vagy,
könnyen eligazodsz MS Office alkalmazásokban (Word, Excel),
magadénak érzed a feladatot, hogy napi szinten te menedzseld az irodai működésünket.


Főbb feladatok, munkák:

  • °A bemutatóterem gördülékeny működését biztosító feladatok: ügyfélfogadás, eszközbeszerzés, karbantartási munkák, taxirendelés, bekészítések stb. aszisztenciája.
  • °központi kommunikációs eszközök menedzsmentje: telefon, email, futárok, posta stb
  • °egyéb adminisztratív feladatok
  • °bemutatóterem zavartalan működésének biztosítása.

 

Miért érdemes hozzánk jönni dolgozni?

- Svéd mentalitású, családias hangulatú cég vagyunk

- modern, teljesen ú irodai környezetben dolgozhatsz

- versenyképes fizetést és plusz juttatásokat kínálunk

- szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk.

A JELENTKEZÉSEKET FÉNYKÉPES ÖNÉLETRAJZZAL ÉS FIZETÉSI IGÉNY MEGJELÖLÉSÉVEL AZ ALÁBBI EMAIL CÍMRE VÁRJUK: iren.sinko@kinnarps.hu