Logisztikai asszisztens
Prémium irodabútorokat értékesítő csapatunk támogatására napi 6 órás pozícióba keressük új kollégánkat!
-
Te vagy az ideális jelölt, ha:
· Logisztikai adminisztrációban, szállítmányok kezelésében szereztél már tapasztalatot;
· Precíz, megbízható, terhelhető, kitartó és proaktív vagy;
· Fontos számodra a csapatszellemű hozzáállás és a lojalitás;
· Felhasználói szintű MS Office gyakorlati ismereted van;
· Előnyt élvezel a többi jelölttel szemben, ha KULCS SOFT rendszerben szerzett tapasztalatod is van már.
· Tárgyalási szintű angolnyelv-tudás (szóban és írásban egyaránt)
Főbb feladatok, munkák:
· Külföldi fuvarszervezéshez kapcsolódó adminisztratív teendők ellátása;
· Beszállítókkal, Szállítmányozási cégekkel és futárszolgálattal történő kapcsolattartás;
· Szállítások nyomon követése és kontrollja;
· Forgalmazott termékekhez kapcsolódó adminisztratív tevékenységek, KVTD, Intrastat
· Rendszeres kimutatások, statisztikák készítése;
· Szoros együttműködés a társosztályokkal.
Miért érdemes hozzánk jönni dolgozni?
- Svéd mentalitású, családias hangulatú cég vagyunk
- heti 2 nap home office-t biztosítunk
- versenyképes fizetést és plusz juttatásokat kínálunk
- prémium irodakörnyezet
- rugalmas munkavégzést és szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk