Logisztikai asszisztens

Prémium irodabútorokat értékesítő csapatunk támogatására részmunkaidős pozícióba keressük új kollégánkat!

  • Te vagy az ideális jelölt, ha:

    ·         Logisztikai adminisztrációban, szállítmányok kezelésében szereztél már tapasztalatot;

    ·         Precíz, megbízható, terhelhető, kitartó és proaktív vagy;

    ·         Fontos számodra a csapatszellemű hozzáállás és a lojalitás;

    ·         Felhasználói szintű MS Office gyakorlati ismereted van;

    ·         Előnyt élvezel a többi jelölttel szemben, ha KULCS SOFT rendszerben szerzett tapasztalatod is van már.

    ·         Tárgyalási szintű angolnyelv-tudás (szóban és írásban egyaránt)


Főbb feladatok, munkák:

·         Külföldi fuvarszervezéshez kapcsolódó adminisztratív teendők ellátása;

·         Beszállítókkal, Szállítmányozási cégekkel és futárszolgálattal történő kapcsolattartás;

·         Szállítások nyomon követése és kontrollja;

·         Forgalmazott termékekhez kapcsolódó adminisztratív tevékenységek, KVTD, Intrastat

·         Rendszeres kimutatások, statisztikák készítése;

·         Szoros együttműködés a társosztályokkal.



Miért érdemes hozzánk jönni dolgozni?

- Svéd mentalitású, családias hangulatú cég vagyunk
- heti 2 nap home office-t biztosítunk
- versenyképes, hivatalos, bejelentett fizetést és plusz juttatásokat kínálunk
- elegáns, exclusive, modern, multinacionális munkakörnyezetben dolgozunk
- rugalmas munkavégzést és szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk

A JELENTKEZÉSEKET FÉNYKÉPES ÖNÉLETRAJZZAL AZ ALÁBBI EMAIL CÍMRE VÁRJUK:

iren.sinko@kinnarps.hu