alkosson ideális irodát

 

A MUNKA TÖBB MINT EGY HELY, AHOL OTT KELL LENNI. MANAPSÁG A MUNKA AZ, AMIVEL FOGLALKOZUNK. A TECHNOLÓGIÁVAL EGYÜTT VÁLTOZNAK A MUNKAMÓDSZEREK, ÉS ENNEK MEGFELELŐEN FEJLŐDNEK A HAGYOMÁNYOS MUNKAHELYEK

 

5 KÉRDÉS, AMIT MINDEN CÉGNEK ÉRDEMES FONTOLÓRA VENNI

A VILÁG MEGVÁLTOZOTT, DE VELE EGYÜTT VÁLTOZOTT AZ IRODÁNK IS?

A technológia mindent megváltoztat. Azt, ahogyan információkat szerzünk, ahogy kommunikálunk, a mobilitásról nem is beszélve. Manapság a dolgozóknak már nem kell egyfolytában az íróasztaluk fölött görnyedniük, hogy elvégezzék a munkájukat. Az Ön irodájának jelenlegi berendezése mennyire felel meg a megváltozott munkakörülményeknek?

MI MINDENT CSINÁLNAK DOLGOZÓINK EGÉSZ NAP?

E-mailekre válaszolnak? Kreatív megbeszéléseket vezetnek le? Ügyfelekkel tárgyalnak? Edzenek? Utaznak? Workshopokat szerveznek? Telefonhívásokat intéznek? Olvasnak? Írnak? Kávészünetet tartanak? Távmunkában dolgoznak? Kinek mire és hol van szüksége ahhoz, hogy minél kellemesebbnek és hatékonyabbnak érezze napi munkáját?

 

HOGYAN támogatja AZ IRODÁNK A MUNKÁNKAT?

Nézzünk körül az irodában! A különböző munkaterek tükrözik a munkatársak felsorolt tevékenységeit? Van mozgástér a munkahely javítására, optimalizálására, érdemi jobbá tételére?

 

HOGYAN FEJEZHETŐ KI EZ PÉNZBEN?

Gazdaságilag sem mindegy, hogy mennyire jól használjuk ki a rendelkezésre álló alapterületet. Az üresen álló íróasztal kidobott pénz, ráadásul elvonja a kreatív energiákat. Ha a kihasználatlan teret élettel teli hellyé alakítjuk át, azzal pénzt takaríthatunk meg és energizálhatjuk az ott dolgozókat.

MILYEN SZEREPET TÖLTSÖN BE AZ IRODA A SZERVEZETÜNKBEN?

A kérdésekre adott válaszok alapján sikerült-e valamilyen saját tervet készítenie az iroda jobbá tételére? 75 év tapasztalattal rendelkezünk ezen a téren – segítünk abban, hogy a legjobbat hozza ki a lehetőségeiből.

 

SZERETNE TÖBBET MEGTUDNI AZ IRODÁJÁBAN REJLŐ POTENCIÁLRÓL ÉS FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEKRŐL?

Lépjen velünk kapcsolatba!

KINNARPS NEXT OFFICE®

a mi koncepciónk a jövő irodáinak

Egy új munkakörnyezet kialakítása több, mint egyszerű irodaberendezés: lehetőség az átalakításra, a megújulásra. Mint minden egyéb folyamat esetében, az ideális iroda kialakítására sincs univerzális recept. Az Ön számára is egy személyreszabott megoldás lesz a legjobb. Ez magában foglalja a jelenlegi fizikai tér, a menedzsment, a szervezet és a digitális környezet felmérését. Mindenkit be kell vonni a tervezésbe, a teljes vállalatot, a különböző osztályok, csoportos és az egyén igényeit egyaránt figyelembe kell venni. Egyedi, ötlépéses módszerünk segítségével olyan testreszabott munkakörnyezetet tervezünk, amely a leghatékonyabban támogatja cégét.

Üdvözöljük a Next Office koncepciójában.

Miért válassza a Kinnarps Next Office® koncepciót?

RUGALMAS MUNKATEREK

A Next Office tevékenységalapú munkatereit sosem kell át- vagy újjáépíteni. Egy kisebb felújítás, és máris új munkakörnyezet veszi körül! A dolgozói létszám váratlan megnövekedése vagy csökkenése sem okoz gondot, és a munkakörnyezet átrendezését alig korlátozza az iroda mérete.

 

KREATÍV DOLGOZÓK

A spontán megbeszélésekre alkalmas munkahelyen szárnyakat kap a kreativitás. A hagyományos kialakítású irodák a hivatalosabb keretek között történő kommunikációra épülnek, míg a Next Office megoldás a nyílt, rugalmas kommunikációs környezetnek kedvez.

 

EGÉSZSÉGES, BOLDOG KOLLÉGÁK

A különféle tevékenységekhez rugalmasan alkalmazkodó munkaállomások számos ergonómiai előnnyel járnak. Ha az emberek testileg jobban érzik magukat, ennek jótékony hatásai a vállalati kultúrában és az üzleti eredményekben is megmutatkoznak.

 

Egy merész márka

Tudományos kísérletek bizonyítják, hogy a formatervezés nagyobb hatással van az emberre, mint azt korábban gondoltuk volna. Egyértelmű összefüggés áll fenn a munkakörnyezetből fakadó jó közérzet és a hatékony munkavégzés között. Ha egy cég költ az inspiráló formatervezésű berendezésre, dolgozói büszkébbek lesznek arra, hogy nála dolgozhatnak, ráadásul új munkaerőt is magához vonz.

...és mégtöbb

  • Fenntartható megoldások 
  • Alacsonyabb üzemeltetési költségek
  • A terek hatékony kihasználása
Ügyfeleink akik a Kinnarps Next Office® koncepciót választották

Hogyan működik: 5 könnyű lépés az Ön Kinnarps Next Office® koncepciójához

1

InformáCIÓ, inspiráCIÓ & motiváCIÓ
  • Szeminárium
  • Trend report
  • Bemutatótermi körbevezetés és ügyféllátogatás

2

felmérés
  • Workshop
  • Webes felmérés
  • Kihasználtság mérés applikációval
  • Összegzés

3

eredmények / kiértékelés / koncepció
  • Eredmények bemutatása
  • Egyeztetés & tervezés

4

belsőépítészeti design koncepció
  • A kiértékelt eredményeken és a kialakított koncepción alapuló belsőépítészeti megoldás bemutatása

5

szállítás & installáció
  • A 'régi' környezet vizsgálata
  • Szállítás & szerelés
  • Az 'új' munkakörnyezet kiértékelése

2. Felmérés

Először workshop formájában tartunk felmérést. Ezt követően kiterjedt eszközrendszerrel analizáljuk a a terek kihasználtságát, munkafolyamatok jellegét és az egyéni igényeket. A végeredmény egy teljeskörű elemzés amely alapjáúl szolgál a munkakörnyezete kialakításának. 

  • Workshop
  • Webes felmérés
  • Kihasználtság viszgálat applikációval
  • Összefoglaló

     

Szeretne többet megtudni a felmérésünk eszköztáráról?

Lépjen velünk kapcsolatba!

3. eredmény/ elemzés/ koncepció

Az elemzésnek köszönhetően átfogó képet kapunk a terek kihasználtságáról, munkamódszerekről, a kollégák elvárásairól és igényeiről és a fókusz szintről.  Az eredményeket nem csak felvázoljuk de segítünk azok tolmácsolásában is.  Ezt követően megalkotunk egy víziót amely a következő lépések alapjául szolgál és megbeszéljük, hogy erre alapozva milyen design alapján alakítsuk ki az új munkakörnyezetet.

 

  • Eredmények bemutatása
  • Egyeztetés & tervezés

4. Belsőépítészeti megoldások

Olyan belsőépítészeti megoldást kínálunk, amely tökéletesen megfelel vállalata igényeinek.

A koncepciót ügyfeleink igényinek megfelelően tudjuk módosítani, amikor teljesen elégedettek a koncepcióval akkor indíthatják a megrendelést. 

 

  • A belső tér berendezésére vonatkozó megoldás bemutatása, az elemzési és az elképzelési szakasz alapján

5.SZÁLLÍTÁS ÉS ÖSSZESZERELÉS

Minden esetben saját szerelőink szállítják le és szerelik össze az új munkakörnyezet elemeit. Hosszú évek tapasztalatán és gondos odafigyelésen alapuló szolgáltatást nyújtunk, fenntartható szállítási módozatok alkalmazása melett, ami annyit jelent, hogy Önöknek nem lesz gondja a feleslegessé vált csomagolással Az egyszer használatos csomagolóanyagok helyett termékeink többségét védőtakarókba csomagoljuk, így óvjuk a szállítás során. A takarók számtalanszor újrafelhasználhatók..

Készen áll az indulásra? Vagy szeretne több információt?

Lépjen velünk kapcsolatba!

ÁLLÍTSON ÖSSZE AZ IGÉNYEINEK LEGINKÁBB MEGFELELŐ RENDSZEREKET A LEGJELLEMZŐBB TEVÉKENYSÉGEI ALAPJÁN!

Kíváncsi rá a Kinnarps Next Office® megoldás milyen előnyt nyújt az Ön cégének?

Lépjen velünk kapcsolatba!

Kérje segítségünket!
Az első lépéstől az utolsóig.

Egy meghatározott terméket keres? Személyre szabott megoldást szeretne? Vagy egyszerűen csak többet kíván megtudni arról, hogyan tehetnénk hatékonyabbá munkakörnyezetét? Lépjen velünk kapcsolatba!