Gyorsan változó világunkban, ahol sok különböző igényű egyénnek kell egyenlő esélyeket biztosítani az optimális tanuláshoz, az iskola fizikai tereivel szemben is egyre nagyobbak az elvárások. Hogyan tervezhetünk olyan értékteremtő oktatási tereket, ahol a diákok jól érzik magukat és koncentrálni tudnak, és ahol az iskolai személyzet is a lehető legjobb körülmények között végezheti munkáját?
Az oktatási terek kialakításával kapcsolatos többéves stratégiai tapasztalatunk alapján kijelenthetjük, hogy az alapos előkészítő munkálatok sikerhez vezetnek. A lényeg az egyedi igények és munkavégzési szokások feltérképezése. Ez teremti meg a feltételeket a legjobb és az igényeknek leginkább megfelelő megoldás létrehozásához. Az alaposan átgondolt és jól megtervezett oktatási terek, amelyek megfelelnek mind a diákok, mind az iskolai személyzet igényeinek, megkönnyítik az összpontosítást és a tanulást, továbbá biztonságérzetet és jóllétet teremtenek. Másként fogalmazva, megtérülő és fenntartható beruházás. A Kinnarps segít a tökéletes tanulási környezet és munkahely létrehozásában!
A célok meghatározása
A Next Education® felmérési rendszer biztos alapot nyújt a tanulási terek oly módon történő kialakításához, hogy azok a lehető legjobban támogassák a diákokat és az iskolai személyzetet.
Az ötlettől a megvalósításig
Segítünk az igényfelmérés eredményeit designkoncepcióvá, alaprajzzá és kézzelfogható tervvé alakítani. Az ergonómiát, a funkcionalitást és a fenntarthatóságot egyaránt szem előtt tartjuk.
A lehetőségek bemutatása
Saját hatékony logisztikai és szállítási rendszerünknek köszönhetően pontosan a tervrajznak megfelelő szállítást és beszerelést biztosítunk. Segítünk bemutatni és úgy megvalósítani a tereket, a bútorokat, az ergonómiát és a munkamódszereket, hogy a bennük rejlő lehetőségek mindenki számára érthetőek legyenek.
Jobb tudni, mint találgatni
Az igényfelmérés alapján folyamatosan nyomon követhető az oktatási terek működése és az igények esetleges változása.
Next Education® oktatásitér-elemzésünk segítséget nyújt az értékes ismeretek és adatok összegyűjtéséhez új oktatási terek megtervezése előtt. Az oktatási terek kialakításában nagy tapasztalattal rendelkező stratégiai szakértőink speciális fejlesztésű eszközök segítségével vezetik végig a menedzsmentet és a döntéshozókat a projekt jövőképének, céljainak és keretének kidolgozásán. Ezután workshopok, előadások és internetes felmérés segítségével feltérképezik az igényeket és a munkamódszereket, és ennek megfelelően vonják be az iskolai személyzetet és diákokat. Előre gondolkodunk és az iskola olyan újszerű, optimalizált használatára való nyitottságra inspirálunk, ami a lehető legnagyobb mértékben támogatja a mindennapi tevékenységeket. Részedről ehhez mindössze időre, tervezésre, a vezetés által irányított változásra és a személyzet/diákok bevonására van szükség. Az elemzés tényekkel, szilárd tudásbázissal és minőségi alapokkal járul hozzá az igényeket legmagasabb szinten kielégítő oktatási terek kialakításához.
• A meglévő terek értékelése, a diákok és a személyzet támogatását illetően a következők alapján:
- Biztonság és összpontosítás
- Kollaboráció
- Well-being
- Akusztika, fény- és levegőminőség
- Munkamódszerek és oktatási helyzetek
• Vezetői nézőpont
• A személyzet és diákok szempontjai
• Bevonás és integrálás
• A különböző tevékenységekhez kapcsolódó fizikai környezetre vonatkozó ajánlások
• A terek típusa
• A terek száma
• Az egyes terekben található objektumok
• Terenkénti és teljes alapterület
MENEDZSMENT/DÖNTÉSHOZÓK
SZEMÉLYZET/REFERENCIACSOPORT
MENEDZSMENT/DÖNTÉSHOZÓK
• Kínálnak-e az oktatási terek megfelelő biztonságérzetet és biztosítják-e a tanulásra való összpontosítás lehetőségét?
• Az oktatási terek ösztönzik az együttműködést?
• Támogatják-e oktatási tereink a diákok és az iskolai személyzet egészségét és jóllétét?
• Milyen a tér akusztikája, megvilágítása és levegőminősége?
• Az iskolát a saját munkamódszereinkhez és a különböző tanulási helyzetekhez tervezték?