A tanulási környezet elemzése mutatja az utat

Gyorsan változó világunkban, ahol sok különböző igényű egyénnek kell egyenlő esélyeket biztosítani az optimális tanuláshoz, az iskola fizikai tereivel szemben is egyre nagyobbak az elvárások. Hogyan tervezhetünk olyan értékteremtő oktatási tereket, ahol a diákok jól érzik magukat és koncentrálni tudnak, és ahol az iskolai személyzet is a lehető legjobb körülmények között végezheti munkáját?

Segítségre van szüksége az iskola belső teréhez?

Forduljon hozzánk még ma!

Az oktatási terek kialakításával kapcsolatos többéves stratégiai tapasztalatunk alapján kijelenthetjük, hogy az alapos előkészítő munkálatok sikerhez vezetnek. A lényeg az egyedi igények és munkavégzési szokások feltérképezése. Ez teremti meg a feltételeket a legjobb és az igényeknek leginkább megfelelő megoldás létrehozásához. Az alaposan átgondolt és jól megtervezett oktatási terek, amelyek megfelelnek mind a diákok, mind az iskolai személyzet igényeinek, megkönnyítik az összpontosítást és a tanulást, továbbá biztonságérzetet és jóllétet teremtenek. Másként fogalmazva, megtérülő és fenntartható beruházás. A Kinnarps segít a tökéletes tanulási környezet és munkahely létrehozásában!

1_HU.png

ELEMZÉS

A célok meghatározása

A Next Education® felmérési rendszer biztos alapot nyújt a tanulási terek oly módon történő kialakításához, hogy azok a lehető legjobban támogassák a diákokat és az iskolai személyzetet.

2_HU.png

BELSŐÉPÍTÉSZETI MEGOLDÁS

Az ötlettől a megvalósításig

Segítünk az igényfelmérés eredményeit designkoncepcióvá, alaprajzzá és kézzelfogható tervvé alakítani. Az ergonómiát, a funkcionalitást és a fenntarthatóságot egyaránt szem előtt tartjuk.

3_HU.png

MEGVALÓSÍTÁS

A lehetőségek bemutatása

Saját hatékony logisztikai és szállítási rendszerünknek köszönhetően pontosan a tervrajznak megfelelő szállítást és beszerelést biztosítunk. Segítünk bemutatni és úgy megvalósítani a tereket, a bútorokat, az ergonómiát és a munkamódszereket, hogy a bennük rejlő lehetőségek mindenki számára érthetőek legyenek.

4_HU.png

UTÁNKÖVETÉS

Jobb tudni, mint találgatni

Az igényfelmérés alapján folyamatosan nyomon követhető az oktatási terek működése és az igények esetleges változása.

Next Education® oktatóterem elemzés

Next Education® oktatásitér-elemzésünk segítséget nyújt az értékes ismeretek és adatok összegyűjtéséhez új oktatási terek megtervezése előtt. Az oktatási terek kialakításában nagy tapasztalattal rendelkező stratégiai szakértőink speciális fejlesztésű eszközök segítségével vezetik végig a menedzsmentet és a döntéshozókat a projekt jövőképének, céljainak és keretének kidolgozásán. Ezután workshopok, előadások és internetes felmérés segítségével feltérképezik az igényeket és a munkamódszereket, és ennek megfelelően vonják be az iskolai személyzetet és diákokat. Előre gondolkodunk és az iskola olyan újszerű, optimalizált használatára való nyitottságra inspirálunk, ami a lehető legnagyobb mértékben támogatja a mindennapi tevékenységeket. Részedről ehhez mindössze időre, tervezésre, a vezetés által irányított változásra és a személyzet/diákok bevonására van szükség. Az elemzés tényekkel, szilárd tudásbázissal és minőségi alapokkal járul hozzá az igényeket legmagasabb szinten kielégítő oktatási terek kialakításához.

Ezt nyújtja a Next Education®

Helyzetelemzés

• A meglévő terek értékelése, a diákok és a személyzet támogatását illetően a következők alapján:

   - Biztonság és összpontosítás
   - Kollaboráció
   - Well-being
   - Akusztika, fény- és levegőminőség 
   - Munkamódszerek és oktatási helyzetek

  •  
  •  

Segítség a változáshoz vezető úton

• Vezetői nézőpont

• A személyzet és diákok szempontjai

• Bevonás és integrálás

• A különböző tevékenységekhez kapcsolódó fizikai környezetre vonatkozó ajánlások

Tértervezés

• A terek típusa

• A terek száma

• Az egyes terekben található objektumok

• Terenkénti és teljes alapterület

A legfontosabb elemzési tevékenységek

Jövőkép
és célok

progress-01.png

MENEDZSMENT/DÖNTÉSHOZÓK

  1. 1. Előkészítő megbeszélés
  2. 2. Előadás: Oktatási terek a biztonsághoz és összpontosításhoz
  3. 3. Workshop: jövőkép, célok és stratégia
  4. 4. Keretrendszer
  5. 5. Projekt és ütemterv
  6. 6. Költségvetés

Felmérés
és bevonás

progress-02.png

SZEMÉLYZET/REFERENCIACSOPORT

  1. 1. Előadás: Oktatási terek a biztonsághoz és összpontosításhoz
  2. 2. Információátadás és bevonás
  3. 3. Munkamódszerek és igények felmérése
  4. 4. Workshopok
  5. 5. Interjúk
  6. 6. Inspiráló környezetek tanulmányozása
  7. 7. Internetes felmérés

Eredmények
és ajánlások

progress-03.png

MENEDZSMENT/DÖNTÉSHOZÓK

  1. 1. Az eredményekről szóló jelentés áttekintése
  2. 2. Döntés a további teendőkről
  3. 3. A különböző tevékenységekhez kapcsolódó fizikai terekre vonatkozó ajánlások
  4. 4. Tértervezés
  5. 5. Elrendezési javaslatok
  6. 6. A tervrajz és a belsőépítészeti tervezés kiválasztásának minőségi alapjai

Az iskolai terek kialakításánál mérlegelendő kérdések

• Kínálnak-e az oktatási terek megfelelő biztonságérzetet és biztosítják-e a tanulásra való összpontosítás lehetőségét?

• Az oktatási terek ösztönzik az együttműködést?

• Támogatják-e oktatási tereink a diákok és az iskolai személyzet egészségét és jóllétét?

• Milyen a tér akusztikája, megvilágítása és levegőminősége?

• Az iskolát a saját munkamódszereinkhez és a különböző tanulási helyzetekhez tervezték?