A munkatéranalízis megmutatja a szervezet számára jó irányt

A hibrid világ megváltozott munkavégzési szokásai és új munkamódszerei új követelményeket támasztanak a munkahelyekkel szemben. Az irodának olyan értékteremtő, vonzó és fenntartható helynek kell lennie, ahol az emberek jól érzik magukat, élvezik a munkájukat, és ahol lehetőségük van arra, hogy a legjobb teljesítményt nyújtsák.

Segítségre van szüksége az irodája megvalósításához?

Lépjen kapcsolatba velünk!

A munkahelyi stratégiák terén szerzett tapasztalataink azt mutatják, hogy a siker záloga a megfelelő előkészítés. A lényeg az egyedi igények és munkavégzési szokások feltérképezése. Ez teremti meg a feltételeket a legjobb és az igényeknek leginkább megfelelő megoldás létrehozásához. A jól átgondolt, jól megtervezett, a szervezet és a munkavállalók igényeit egyaránt kielégítő munkaterek a jó közérzet és a kreativitás mellett a hatékonyságot és a termelékenységet is fokozzák. Másként fogalmazva, megtérülő és fenntartható beruházás. A Kinnarps segít a tökéletes iroda létrehozásában.

1_HU.png

ELEMZÉS

A célok meghatározása

The Next Office® felmérése meghatározza az alapokat, melyekre később ráépíthetjük a munkavállalókat és a szervezet egészét maximálisan támogató irodahelyiségek terveit és 
a lehető legjobb szervezeti felépítést.

2_HU.png

BELSŐÉPÍTÉSZETI MEGOLDÁS

Az ötlettől a megvalósításig

Segítünk az igényfelmérés eredményeit designkoncepcióvá, alaprajzzá és kézzelfogható tervvé alakítani. Az ergonómiára, a funkcionalitásra és a fenntarthatóságra is ügyelünk.

3_HU.png

MEGVALÓSÍTÁS

A lehetőségek bemutatása

Saját hatékony logisztikai és szállítási rendszerünknek köszönhetően pontosan a tervrajznak megfelelő szállítást és szerelést biztosítunk. Segítünk bemutatni és úgy megvalósítani a környezetet, a bútorokat, az ergonómiát és a munkamódszereket, hogy a bennük rejlő lehetőségek mindenki számára könnyen érthetőek legyenek. 

4_HU.png

UTÁNKÖVETÉS

Jobb tudni, mint találgatni

Az igényfelmérés alapján folyamatosan nyomon tudja követni az iroda működését és az igények esetleges változását.

Next Office® munkatérelemzés

Next Office® munkatérelemzésünk segítségével értékes ismereteket és adatokat gyűjthet az új irodai környezet megtervezése előtt. Tapasztalt munkahely-stratégiai szakértőink speciális fejlesztésű eszközökkel kalauzolják végig az ügyfél menedzsmentcsapatát a projekt jövőképének, céljainak és keretének kidolgozásán. Ezután workshopok, előadások és egy internetes felmérés útján segítenek megismerni az igényeket és a munkavégzési szokásokat, hogy minél hatékonyabban vonhassák be a személyzetet. Előre gondolkodunk és az iroda újszerű használatára való nyitottságra inspirálunk, ami a lehető legnagyobb mértékben támogatja a mindennapi tevékenységeket.
 
Az Ön részéről mindehhez időre, tervezésre, a vezetés által irányított változásra és a munkavállalók bevonására van szükség. Az elemzés tényekkel, szilárd tudásbázissal és minőségi alapokkal járul hozzá az igényeket legmagasabb szinten kielégítő iroda kialakításához. 

Ezt nyújtja a Next Office®

Helyzetelemzés

  • Felmérjük, hogy a jelenlegi iroda mennyire támogatja a munkavállalókat a következő szempontok mentén:

    • Produktivitás és kreativitás
    • Kollaboráció
    • Well-being
    • Akusztika, fény- és levegőminőség 
  •  
  •  

Segítség a változáshoz vezető úton

  • Vezetői nézőpont
  • Munkavállalói nézőpont
  • Bevonás és integrálás
  • A munkamódszerekre és a fizikai környezetre vonatkozó ajánlások

Tértervezés

  • A terek típusa
  • A terek száma
  • Az egyes terekben található objektumok
  • Terenkénti és teljes alapterület

A legfontosabb elemzési tevékenységek

Jövőkép
és célok

progress-01.png

VEZETŐSÉG

  1. 1. Előkészítő megbeszélés
  2. 2. Előadás: Sikeres és fenntartható irodák
  3. 3. Workshop: jövőkép, célok és stratégia
  4. 4. Keretrendszer
  5. 5. Projekt és ütemterv
  6. 6. Költségvetés

Felmérés
és bevonás

progress-02.png

MUNKAVÁLLALÓK

  1. 1. Előadás: Sikeres és fenntartható irodák
  2. 2. Információátadás és bevonás
  3. 3. Munkamódszerek és igények felmérése
  4. 4. Workshopok
  5. 5. Interjúk
  6. 6. Inspiráló környezetek tanulmányozása
  7. 7. Internetes felmérés
  8. 8. Kihasználtsági felmérés

Eredmények
és ajánlások

progress-03.png

VEZETŐSÉG

  1. 1. Az eredményekről szóló jelentés áttekintése
  2. 2. Döntés a további teendőkről
  3. 3. Tértervezés
  4. 4. Elrendezési javaslatok
  5. 5. A tervrajz és a belsőépítészeti tervezés kiválasztásának minőségi alapjai

A munkatér megváltoztatásakor végiggondolandó kérdések

• Támogatja az irodai környezet a koncentrált munkát, a termelékenységet és a kreativitást?

• Ösztönzi az irodai környezet az együttműködést?

• Jól szolgálja az iroda az egészséget és a wellbeinget?

• Milyen a megítélése a munkahely akusztikájának, megvilágításának és levegőminőségének?

• Megfelel az iroda kialakítása az alkalmazott munkamódszernek?

A következő irodád jó társaságra lelt

350

elvégzett Next Office®
munkatérelemzés

40 000

válaszadó az internetes felmérésre

2500

interjú a munkavállalókkal

1400

interjú a vezetőkkel

5000

 órányi workshop

1000

órányi nyilvános előadás a munkahelyi stratégiáról